HTML

Mosolyvilág...néha könnyekkel és gondokkal

Friss topikok

  • StarFire: Végre enged kommentelni!!! Én annyira örülök neki,hogy el sem hiszed...már rádfért!Féltem,nehogy m... (2011.01.23. 21:35) Megérte... :)
  • BenTomi: Egy kedves Barátom mindig azzal nyugtat engem, hogy ne görcsöljek rá, ha párt akarok magamnak. Ne ... (2011.01.16. 22:04) Férfi vs. PASI?
  • StarFire: Már megint körítesz -amit az nem ért, aki csak úgy idecsöppen olvasni - és hadarsz. Leírod mik tör... (2010.11.10. 15:08) Hétvége röviden... :)
  • StarFire: Uhh...szép volt...nem is te lennél.Valld be hogy hiányzott a kórház!!!Te hipochonder:) A kutyád so... (2010.11.10. 15:04) történések...
  • StarFire: Tudom milyen fárasztó egy új üzlet elindítása, egy új munka beanulása,de nem szabad neki alárendel... (2010.10.26. 07:19) Na végre...

Linkblog

2010.07.17. 11:43 CatSmile

Köszi the night... :)

Mert... "...minden második szavam angol. Bocs!" :D

Érdekes éjszakán vagyok túl... Egy végigbeszélgetős, mindent átrágós, sok nagyöleléses éjszakán... Egy baráttal... :)

Igen, pasi, és igen, barát... Ő Boy...nevezzük így... :) Aki évente egyszer hazatolja a kis fejét egy messzi országból és ilyenkor "kötelező program" vagyok neki. Sokmindent köszönhetek neki... Pl City-t is... Régről ismerem, ahogy tegnap számolgattuk,úgy kb 7-8 éve. De igazából csak pár éve vagyunk enniyre jóban. Mikor először hazajött, "az országból" találkoztunk... Valami gikszer volt a gépemmel azt hiszem és segített... :) Ő egy olyan emberke, aki bármit is tesz, nem hiszem hogy tudnék rá haragudni. Hogy miért? Mert ahogy tegnap, vagy lehet, hogy már ma hajnalban fogalmaztam, neki külön kis halmaza van a szívemben és a lelkemben és ő egyedül ott csücsül a közepén... :) Ritkán látjuk egymást, de mikor igen, akkor nagyon... :D Többet segít nekem ilyenkor, mint sokan egész évben... :)

Vicces, hogy pont ő ért meg mindig. Hisz oroszlán. És hát őszintén szólva én és az oroszlánok... :) Nem túl sok jó tapasztalatom volt eddig velük. Mármint a pasikkal. :) A három igazán mély nyomot hagyó pasi közül a kis életemben 2 az volt. :) Úgy látom tényleg nem mindegy, hogy valaki egy adott hónapon, csillagjegyen belül mikor születik pontosan. Mert ő pl teljesen más. Ugyanaz megvan benne, amit szerettem a "régiekben", de ami dühített vagy épp irritált bennük az nincs. Barát... :) De jó is ezt kimondani... :)

Egy fél mondat erejéig, kicsit más...Úgy tűnik teljesen meg kell szakítani egy kapcsolatot ahoz, hogy mindkét ember le tudjon nyugodni. Leglábbis a másik félnek erre szüksége van. Remélem vigyáz magára és majd egyszer újra tudunk normális hangon beszélni egymással... :)

Boy látja rajtam a változást, és örül neki... :) (Legalábbis ezt mondta :D ) Én meg örülök, hogy hisz abban, hogy minden távolság áthidalható, ha mindkét fél akarja. :) Ő egy igazi, kitartó pasi. Aki nem él a lehetőséggel, csak mert az épp "orrba vágja", hanem kitart valaki mellett, aki mellett úgy érzi érdemes. Akkor is ha az illető személy x ezer km-re van. :) Nekem is ilyen pasi kéne... *sigh* :)) Ő az, aki látta, hogy tényleg honnan indultam City előtt. Mint lelkileg, mint fizikailag. Remélem ő sosem változik meg, és mindig ilyen marad. Meg azt is remélem, hogy egyszer (talán nem is olyan sokára) szaván foghatom :) -valamint, hogy ha ezt elovassa, akkor büszke lesz magára, mert én is az vagyok... :P -

Tegnapelőtt beszéltem vele(!)... Hogy ő(!) ki, arról majd máskor... A lényeg maga a tény... :) Nem tudom mit akar... de szerintem ő maga se. Meg én se... :D Majd kiderül... :)

"Az, hogy mi köt össze minket, néha megmagyarázhatatlan. Akkor is összetart, ha már a köteléknek el kellett volna szakadnia. Van, ami még a távolságot is legyőzi, és az időt és a józan észt; és néha egy kötelék örökké tart." - ilyen egy igazi barátság... :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://catsmile.blog.hu/api/trackback/id/tr72157080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.07.21. 19:30:56

He?!
De most komolyan!Én figyelek,de semmit nem értek!
Please..

CatSmile 2010.07.23. 10:46:21

Kárdezz- felelek! :D
süti beállítások módosítása