HTML

Mosolyvilág...néha könnyekkel és gondokkal

Friss topikok

  • StarFire: Végre enged kommentelni!!! Én annyira örülök neki,hogy el sem hiszed...már rádfért!Féltem,nehogy m... (2011.01.23. 21:35) Megérte... :)
  • BenTomi: Egy kedves Barátom mindig azzal nyugtat engem, hogy ne görcsöljek rá, ha párt akarok magamnak. Ne ... (2011.01.16. 22:04) Férfi vs. PASI?
  • StarFire: Már megint körítesz -amit az nem ért, aki csak úgy idecsöppen olvasni - és hadarsz. Leírod mik tör... (2010.11.10. 15:08) Hétvége röviden... :)
  • StarFire: Uhh...szép volt...nem is te lennél.Valld be hogy hiányzott a kórház!!!Te hipochonder:) A kutyád so... (2010.11.10. 15:04) történések...
  • StarFire: Tudom milyen fárasztó egy új üzlet elindítása, egy új munka beanulása,de nem szabad neki alárendel... (2010.10.26. 07:19) Na végre...

Linkblog

2010.08.14. 11:46 CatSmile

Végre... :)

Végre gép elé kerültem. Nyugi van és írhatok... :)

Hogy mi törént velem az utóbbi hetekben? Elég sok minden. :) Volt egy nagyon pörgős hetem, kint voltam Forma 1-en dolgozni. Bár szétment a hátam, de imádtam. :) Nagyon sok ember, sok új ismerős, és a 1 új "barát"... :) 

Összejött egy olyan fix meló, amiről korábban álmodni se mertem. Ha tényleg olyan lesz, mint amilyennek indul, akkor azt hiszem megfogtam "az isten lábát"... de mind a 2-! :D Jó fizu, jó beosztás, szuper főnökök és munkatársak... :) 23-tól végre indul. Nagyon be vagyok már sózva... :D

Azon kívül sok-sok tekeréssel, sétával, telnek a kis napjaim, meg hát mindig csinálok is valamit... Ahogy kedves, új "barátom" fogalmazott, "pörögsz mint a veszett nyúl"... :D Érdekes összefüggés, mármint a veszett, meg a nyúl, de biztos igaza van... :P Bár tény és való, hogy mindig kitalálok valamit, csak hogy ne kelljen otthon ülnöm. Felmászok a várba, a Citadellára, kimegyek a Margit-szigetre, lelkeket ápolok (néha az éjszaka közepén :D ), vagy épp intézgetem ügyes-bajos dolgaimat. Ha mégis a lakásban vagyok akkor is folyton csinálok valamit. Pl átrendezem a szobát, vagy ilyesmi... :) Néha egy kis buli, tali a csajokkal... :)

23-tól pedig indul a 2 hetes intanzív tréning új melóhoz. 24-25-én Ausztria, aztán itthon folyt. köv. :)

Most hazajöttem kicsit, kikutyázom magam, meg relax, aztán futás vissza a pörgésbe... Az az én világom, ott érzem jól magam. Azokkal az emberekkel, akik nekem fontosak, ill akiknek én is fontos vagyok. Akik tényleg velem akarnak lenni, minden hátsó szándék és érdek nélkül... Lehet, azt a pár embert, aki most messze van tőlem, beteszem a bőröndömbe és felviszem magammal... :D Felköltöztetem őket! (Igen Kicsilány, rólad van szó... :D ) Vélemény? ;P

A kis lelki világom most érdekes helyzetben van... Mert ugye néha ott van a boldogság, ahol a legkevésbé várnánk, vagy épp olyan helyzteben találjuk magunkat, amit régen elítéltünk... Jó lenne tudni, hogy ilyenkor az észre, vagy a szívre kellene-e hallgatnunk... Talán a legjobb ilyenkor várni... Kivárni... Még ha nehéz is... :)

"Ha már minden józan ésszel felépített elképzelés kudarcot vallott, akkor egy őrült terv is sikerrel járhat."
 Ken Follett

 

"Kövesd a reményt és az álmokat, amíg lehet, amíg ég a tüzed, amíg esély jelzi az utad. Ne legyél veszteglő hajó, ami a biztonságos dokkban áll, és nem himbálja más, csak a "talán"-ok és "majd"-ok vize, a lagymatag apály. Nem várhatsz egy egész életen át, hiszen a "majd" és "talán" nem csinál csodát. Ha úgy érzed, hogy későn jött a szél, akkor is vágja bele; a hajónak a szél az élete; légy bátor, bonts vitorlát és remélj!"
 Douglas Pagels

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://catsmile.blog.hu/api/trackback/id/tr852221087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.08.14. 12:56:48

Jó sok minden ömlesztve:)
Bővebben kérnék arról,hogy milyen volt a F1,és mi az új meló!
Naná hogy pörögsz!Fiatal vagy!Az idő pedig megy rohan...ne maradj le semmiről.Ki tudja ki jön szembe a Margit szigeten...:)
Amit a boldogságról írtál,,,arról vmi olyan ugrott be, ami tiltott gyümölcs,,,nem akarok okoskodni,de ha erről van szó,,,vigyázz magadra!A te lelked még nem elég gyógyult semmi veszélyeshez!
Jó lenne már találkozni!:(És igen,ha találsz nekem is álommunkát és egy kecót,ahová vihetem a kutyát,megyek:)
Ja!És szerezz be BPn is netet,jó?

CatSmile 2010.08.14. 13:11:49

Rajta vagyok az ügyön... :P Mindegyiken...
Tiltott? Lehet... Bár ugye nem mindegy, hogy ki tiltja...
Ha most véletlenül itthon lennél, igazán kijöhetnél ma estére-éjszakára... :) ;)
Amúgy nethez első körben vmi gép kéne fönt... :)
süti beállítások módosítása